środa, 22 października 2014

Po długiej przerwie ...

Witam serdecznie po długiej nieobecności na blogu i tytułem wstępu- przepraszam! Przepraszam za tak długą przerwę i  milczenie, tego nie robi się Przyjaciołom ...Zmobilizowały mnie Wasze maile, licznik odwiedzin myślałam- zerowy- a tu codziennie mimo ciszy tyle odsłon!
A ja nie próżnowałam o nie. Jestem bardzo zajęta, jak to każda Mama dwójki dzieci.
Nie zaniedbywałam również malarstwa i tym się dzisiaj pochwalę.
Zapraszam na moją odświeżoną stronę gdzie znajdziecie plon ostatnich kilku miesięcy- obrazy nowe i te starsze, które również wymagały odświeżenia, werniksowania, udokumentowania, ogrom pracy.
A oto kilka wybranych prac - pozostałe w galerii .


Z lasu, olej na płótnie, 100/100 cm, 2011

Trójka, olej na płótnie, 50/60 cm, 2011

Moment, olej na płótnie, 110/110 cm,2014


Kitesurfing, olej na płótnie 80/80 cm, 2013
 
Kąpiel, olej na płótnie 100/100 cm, 2014
 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz